جوشیار ،یار و همراه صنعت ایران زمین

آموزش سبک های انواع جوشکاری و برشکاری

جوشیار ،یار و همراه صنعت ایران زمین

آموزش سبک های انواع جوشکاری و برشکاری

آموزش آموزش سبک های انواع جوشکاری و برشکاری
جوشکاری آرگون یا تیگ
جوشکاری co2 یا میگ
جوشکاری و برشکاری لیرز
برشکاری پلاسما

  • ۰
  • ۰

سرپیک جوشکاری زینسر آلمان
سرپیک جوشکاری زینسر آلمان یکی از تجهیزات با کیفیت صنایع جوشکاری هواگاز است که برای جوشکاری با گاز اکسیژن ، استیلن یا گاز پروپان کاربرد دارد. این سرپیک جوش برای جوشکاری از 0٫5 میلیمتر 60 میلیمتر کاربرد دارد . این محصولات در یک پک که شامل یک دسته ، نازل جوش از سایز شماره 1 تا 4 می باشد .

بدون شک محبوب ترین محصول زینسر در کشور ما دسته و چهار سر جوش زینسر می باشد . این سرپیک برای جوشکاری ضخامت های نیم میلیمتر به بالا استفاده می گردد. در رابطه با جوش زینسر این محصول از زینسر برای ذوب و جوش فلزات استفاده می شود . این.محصول ها در دو دسته اکسی استیلن و اکسی پروپان تولید می گردد.البته لازم به ذکر است که نازل های بزرگتر به صورت جداگانه فروخته می شود که شامل سایزهای 5 تا 8 می باشد .

مشاهده دیگر محصولات جوش و برش هواگاز جوشیار
برای جوشکاری با این سرپیک شما نیاز به یک کپسول هوا ، کپسول گاز استیلن یا کپسول گاز پروپان ، شیلنگ.دو قلو ، رگلاتور اکسیژن ، رگلاتور استیلن دارید .این سرپیک یکی از محصولات شرکت زینسر آلمان است که با کیفیت بسیار بالا تولید.و می گردد و دارنده گواهینامه های معتبر روز دنیا است  .این سرپیک برای استفاده در تمامی کارگاه ها و کارخانجات که نیاز به جوشکاری سرپیک هوا دارند. مورد استفاده قرار می گیرد .

سرپیک جوشکاری زینسر یکی از بهترین محصولات جوشکاری در سراسر دنیا است .سرپیک جوش زینسر قابلیت جوشکاری قطعات فلزی همچون.طلا ، مس ، آهن ، فولاد ، تیتانیوم و آلیاژ های متفاوت را دارد.اینوع از سرپیک از قدیم در خدمت صنعتگران بوده و همواره یکی از بهترین سرپیک های روز بوده و هست . از این سرپیک برای صنایع هوایی ، زمینی ، راه آهن ، صنایع پزشکی و کلیه.مکان هایی که نیاز به سیستم هواگاز برای جوشکاری دارند .

منبع : سرپیک جوشکاری زینسر سایت جوشیار

 

سرپیک جوشکاری زینسر آلمان

  • ۰۱/۰۷/۳۰
  • مهدی باقرپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی