جوشیار ،یار و همراه صنعت ایران زمین

آموزش سبک های انواع جوشکاری و برشکاری

جوشیار ،یار و همراه صنعت ایران زمین

آموزش سبک های انواع جوشکاری و برشکاری

آموزش آموزش سبک های انواع جوشکاری و برشکاری
جوشکاری آرگون یا تیگ
جوشکاری co2 یا میگ
جوشکاری و برشکاری لیرز
برشکاری پلاسما

  • ۰
  • ۰

گردنه تورچ co2 میگ MB36 یکی از محصولات مصرفی تورچ جوشکاری میگ هواخنک و آبخنک است که توسط شرکت D-WELD تهیه و تولید می گردد.

این گردنه دارای کیفیت بسیار خوبی است و توانسته استانداردها و ایزوهای زیادی را به دست آورد و مهمترین آنها نشان CE اروپا است.

این گردنه از بهترین جنس نوع آلیاژ مس ساخته شده است و دارای پایه M6 و M8 است و برای استفاده نازل های متوسط ودرشت از سایز  0.8 تا 1.2 را دارد.

این محصول قدرتمندترین گردنه هواخنک است و توانایی خروج جریان تا 320 آمپر را دارد.

محصولات با کیفیت شرکت دی ولد تولید شده در کشور چین می باشد.

 

گردنه تورچ co2 میگ MB501 یکی از محصولات مصرفی تورچ جوشکاری میگ آبخنک است که توسط شرکت D-WELD تهیه و تولید می گردد.

این گردنه تورچ co2 دارای کیفیت بسیار خوبی است و توانسته استانداردها و ایزوهای زیادی را به دست آورد و مهمترین آنها نشان CE اروپا است.

این گردنه تورچ میگ از جنس بهترین نوع آلیاژ مس ساخته شده است و دارای پایه M6 و M8 است و برای استفاده نازل های ریز و متوسط و درشت از سایز 0.8 تا 1.6 را دارد.

این محصول قوی ترین نوع گردنه تورچ جوشکاری میگ است که دارای خروجی 550 آمپر است.

محصولات متنوع جوشکاری و برشکاری شرکت دی ولد ساخت و تولید کشور چین می باشد.

 

گردنه تورچ میگ مکسی 4000 D-WELD یکی از محصولات مصرفی تورچ جوشکاری میگ آبخنک است که توسط شرکت D-WELD تهیه و تولید می گردد. این گردنه دارای کیفیت بسیار خوبی است و توانسته استانداردها و ایزوهای زیادی را به دست آورد و مهمترین آنها نشان CE اروپا است .

این گردنه از جنس بهترین نوع آلیاژ مس ساخته شده است و دارای پایه M6 و M8 است و برای استفاده نازل های ریز و متوسط و درشت  از سایز  0.8 تا 1.6 را دارد و دارای 400 آمپر خروجی است .

مشاهده دیگر محصولات جوش میگ Co2 جوشیار

این گردنه تورچ میگ مکسی 4000 D-WELD دارای نشان های استاندارد بین المللی نظیر CE اروپا است و جز بهترین گردنه های موجود بازار جوش میگ است . این گردنه دارای 180 میلیمتر اندازه و می توان گفت ساده ترین و ضعیف ترین نوع گردنه هواخنک تورچ جوشکاری میگ است .

تورچ جوشکاری میگ یا جوش co2 از قطعات مختلفی از جمله گردنه تورچ ، شعله پوش ، نازل ، پایه نازل و … تشکیل شده است که اصلی ترین قطعه در این تورچ گردنه است که تمامی دیگر قطعات بر روی آن نصب می شوند

 

  • ۰۱/۰۸/۱۱
  • مهدی باقرپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی