جوشیار ،یار و همراه صنعت ایران زمین

آموزش سبک های انواع جوشکاری و برشکاری

جوشیار ،یار و همراه صنعت ایران زمین

آموزش سبک های انواع جوشکاری و برشکاری

آموزش آموزش سبک های انواع جوشکاری و برشکاری
جوشکاری آرگون یا تیگ
جوشکاری co2 یا میگ
جوشکاری و برشکاری لیرز
برشکاری پلاسما

  • ۰
  • ۰

 

متال مارکر نقره ای اسنومن

یکی از محصولات پرطرفدار و باکیفیت در تجهیزات نشانه گذاری متال مارکر اسنومن نقره ای ژاپن است که دارای سایز 15*1*1 است و دارای نوک گرد می باشد . این محصول همانطور که گفتیم برای نشانه گذاری روی فلز مورد استفاده قرار می گیرد .

رنگ این محصول نقره ای است و از جنس رزین پلی استار ساخته شده است . این محصول در بسته های 12 عددی ( جین ) تهیه و تولید می شود . وزن هرعدد این محصول حدودا 20 گرم است .

 

 

 

متال مارکر سفید اسنومن

یکی از محصولات پرطرفدار و باکیفیت در تجهیزات نشانه گذاری متال مارکر اسنومن سفید ژاپن است که دارای سایز 15*1*1 است و دارای نوک گرد می باشد . این محصول همانطور که گفتیم برای نشانه گذاری روی فلز مورد استفاده قرار می گیرد .

رنگ این محصول سفید است و پرمصرف ترین نوع متال مارکر است و از جنس رزین پلی استار ساخته شده است . این محصول در بسته های 12 عددی ( جین ) تهیه و تولید می شود . وزن هرعدد این محصول حدودا 20 گرم است .

 

 

 

متال مارکر نقره ای متوسط ساکورا

یکی از محصولات پرطرفدار و باکیفیت در تجهیزات نشانه گذاری متال مارکر نقره ای ساکورا ژاپن است که مناسب برای استفاده بر روی فلز، شیشه، چوب، پلاستیک و غیره با عرض 2 میلیمتر است . این محصول دارای نوک گرد می باشد و در برابر آب روی سطوح لغزنده مقاومت می کند.

 

این مارکر دارای مجوز ACMI از ایالات متحده آمریکا برای تأیید غیر سمی می باشد و رنگ آن نقره ای است و از جنس رزین پلی استار ساخته شده است . این محصول در بسته های 12 عددی ( جین ) تهیه و تولید می شود .

 

 

 

متال مارکر سفید متوسط ساکورا

یکی از محصولات پرطرفدار و باکیفیت در تجهیزات نشانه گذاری متال مارکر سفید ساکورا ژاپن است که مناسب برای استفاده بر روی فلز، شیشه، چوب، پلاستیک و غیره با عرض 2 میلیمتر است . این محصول دارای نوک گرد می باشد و در برابر آب روی سطوح لغزنده مقاومت می کند.

این مارکر دارای مجوز ACMI از ایالات متحده آمریکا برای تأیید غیر سمی می باشد و رنگ آن سفید است و از جنس رزین پلی استار ساخته شده است . این محصول در بسته های 12 عددی ( جین ) تهیه و تولید می شود .

این محصول در بسته های 12 عددی ( جین ) تهیه و تولید می شود .

 

 

 

مشخصات ماژیک متال مارکر سفید مارکال

از این ماژیک متال مارکر سفید مارکال جهت علامت گذاری بروی فلزات در فرآیند جوشکاری و برشکاری مورد استفاده قرار می گیرد. متال مارکر مارکال در رنگ های مختلف ارائه می گردد که بر اساس زنگ فلز مورد نظر انتخاب می گردد.

بیشترین رنگ مصرفی برای متال مارکر ها مربوط به سفید میباشد. مصرفی ترین رنگ های این ماژیک ها عبارتند از : سفید ، طلایی ، نقره ای .

رنگ های دیگر نیز می باشد که این سه رنگ به ترتیب نوشته شده دارای بیشترین مصرف می باشد. به دلیل استفاده از لوله های سیاه شده از روغن ، جهت خوانایی و دیده شدن علامت ها از رنگ سفید بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

در نظر بگیرید در صورتی که شما از ماژیک معمولی روی یک درب رنگ شده اعم درب ورودی خانه ، علامتی قرار بدهید ، با کشیدن دست پاک خواهد شد ولی متال مارکر ها از ماندگاری بالایی برخوردار خواهند بود.

این نوع ماژیک ها دارای جوهر پایدار هستند و قابل پاک شدن نمی باشند. یکی از مزایای آن برای استفاده در کارگاه ها و صنایع برای پاک نشدن علامت گذاری هاست.

مشاهده محصولات متعلقات جوشکاری جوشیار

طریقه استفاده از ماژیک متال مارکر

به خوبی آن را تکان داده تا فشار هوا درون محفظه گردش پیدا کند، سپس درب ماژیک را باز کرده و نوک آن را بر روی سطحی که می خواهید بنویسید به نرمی فشار داده، با این کار جوهر در درون نوک جمع شده و آماده برای نوشتن بر روی سطح می باشد. ضمنا همیشه باید به شکل عمودی از آن نگهداری شود.

مشخصات ماژیک متال مارکر :

از قابلیت های ماژیک متال مارکر نوشتار پایدار (permanent marker)، یعنی اگر بر روی تابلوی وایت برد با این نوع ماژیک ها بنویسیم، نوشته ما پاک نخواهد شد. در رنگ های متنوع تولید می گردد. بدنه این مدل از ماژیک ها دارای مقاومت بالایی است. برای ساخت و تولید این مدل از مواد سمی (Toluene) استفاده نمی شود. به علت استفاده از Xylene، قابل احتراق است و در جایی به دور از گرما و حرارت و شعله مستقیم نگهداری شود.

متال مارکر مارکال ساخت کشور آمریکا است و دارای قابلیت (Pen-touch)، برای نوشتن است. مناسب برای انواع سطوح و در صنایع بیشترین کاربرد را دارد. حالت نوک آن به صورت نقطه دایره ای و سرگرد می باشد.

 

 

منبع : متعلقات نشان گذاری جوشکاری سایت جوشیار

  • ۰۱/۰۸/۰۲
  • مهدی باقرپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی