جوشیار ،یار و همراه صنعت ایران زمین

آموزش سبک های انواع جوشکاری و برشکاری

جوشیار ،یار و همراه صنعت ایران زمین

آموزش سبک های انواع جوشکاری و برشکاری

آموزش آموزش سبک های انواع جوشکاری و برشکاری
جوشکاری آرگون یا تیگ
جوشکاری co2 یا میگ
جوشکاری و برشکاری لیرز
برشکاری پلاسما

۵ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گردنه تورچ co2 میگ MB36 یکی از محصولات مصرفی تورچ جوشکاری میگ هواخنک و آبخنک است که توسط شرکت D-WELD تهیه و تولید می گردد.

این گردنه دارای کیفیت بسیار خوبی است و توانسته استانداردها و ایزوهای زیادی را به دست آورد و مهمترین آنها نشان CE اروپا است.

این گردنه از بهترین جنس نوع آلیاژ مس ساخته شده است و دارای پایه M6 و M8 است و برای استفاده نازل های متوسط ودرشت از سایز  0.8 تا 1.2 را دارد.

این محصول قدرتمندترین گردنه هواخنک است و توانایی خروج جریان تا 320 آمپر را دارد.

محصولات با کیفیت شرکت دی ولد تولید شده در کشور چین می باشد.

 

گردنه تورچ co2 میگ MB501 یکی از محصولات مصرفی تورچ جوشکاری میگ آبخنک است که توسط شرکت D-WELD تهیه و تولید می گردد.

این گردنه تورچ co2 دارای کیفیت بسیار خوبی است و توانسته استانداردها و ایزوهای زیادی را به دست آورد و مهمترین آنها نشان CE اروپا است.

این گردنه تورچ میگ از جنس بهترین نوع آلیاژ مس ساخته شده است و دارای پایه M6 و M8 است و برای استفاده نازل های ریز و متوسط و درشت از سایز 0.8 تا 1.6 را دارد.

این محصول قوی ترین نوع گردنه تورچ جوشکاری میگ است که دارای خروجی 550 آمپر است.

محصولات متنوع جوشکاری و برشکاری شرکت دی ولد ساخت و تولید کشور چین می باشد.

 

گردنه تورچ میگ مکسی 4000 D-WELD یکی از محصولات مصرفی تورچ جوشکاری میگ آبخنک است که توسط شرکت D-WELD تهیه و تولید می گردد. این گردنه دارای کیفیت بسیار خوبی است و توانسته استانداردها و ایزوهای زیادی را به دست آورد و مهمترین آنها نشان CE اروپا است .

این گردنه از جنس بهترین نوع آلیاژ مس ساخته شده است و دارای پایه M6 و M8 است و برای استفاده نازل های ریز و متوسط و درشت  از سایز  0.8 تا 1.6 را دارد و دارای 400 آمپر خروجی است .

مشاهده دیگر محصولات جوش میگ Co2 جوشیار

این گردنه تورچ میگ مکسی 4000 D-WELD دارای نشان های استاندارد بین المللی نظیر CE اروپا است و جز بهترین گردنه های موجود بازار جوش میگ است . این گردنه دارای 180 میلیمتر اندازه و می توان گفت ساده ترین و ضعیف ترین نوع گردنه هواخنک تورچ جوشکاری میگ است .

تورچ جوشکاری میگ یا جوش co2 از قطعات مختلفی از جمله گردنه تورچ ، شعله پوش ، نازل ، پایه نازل و … تشکیل شده است که اصلی ترین قطعه در این تورچ گردنه است که تمامی دیگر قطعات بر روی آن نصب می شوند

 

  • مهدی باقرپور
  • ۰
  • ۰

 

گاز پخش کن سرامیکی 36 D-WELD

گاز پخش کن سرامیکی 36 D-WELD یکی از محصولات مصرفی تورچ جوشکاری میگ است که توسط شرکت D-WELD تهیه و تولید می گردد . این گازپخش کن دارای کیفیت بسیار بالا و مقاومت بسیار خوبی است .

این محصول ساخته شده از سرامیک است و برای کلیه مدل های تورچ های MB36  قابل استفاده است و توانایی حفظ و نگهداری نازل پایه هایM6 و M8 سایزهای 0.8 ، 1و 1.2 را دارا می باشد و اندازه این محصول 32.5 میلیمتر می باشد .

 

 

گاز پخش کن باکالید تورچ 501 D-WELD

گاز پخش کن باکالید تورچ 501 D-WELD یکی از محصولات مصرفی تورچ جوشکاری میگ co2 است که توسط شرکت D-WELD تهیه و تولید می گردد . این گازپخش کن دارای کیفیت بسیار بالا و مقاومت بسیار خوبی است .

این محصول ساخته شده از باکالید ( نوعی از پلاستیک است ) است و برای کلیه مدل های تورچ های MB501 قابل استفاده است و توانایی حفظ و نگهداری نازل های پایه M8 سایزهای 0.8 ، 1، 1.2و 1.6 را دارا می باشد و اندازه این محصول 28 میلیمتر می باشد .

 

  • مهدی باقرپور
  • ۰
  • ۰

 

نازل برش پلاسما P80 سایز 1.5

نازل برش پلاسما P80 سایز 1.5 یکی از محصولات با کیفیت تورچ پلاسما است که برای برشکاری با گاز محافظ آرگون، هلیوم یا نئون کاربرد دارد. این محصول برای تورچ های پلاسما P80 می باشد. این محصول وظیفه هدایت و حفظ گاز و رساندن شعله به قطعه کار را دارد. نازل 1.5 تورچ P80 توانایی برشکاری تا 3 میلی متر را دارد.

این نازل تورچ پلاسما برای بسته شدن روی گپ پلاسما ساخته شده است. نازل ها دارای سایزهای مختلف می باشند. این نازل تورچ پلاسما یکی از محصولات شرکت دی ولد است که با کیفیت بسیار بالا تولید و می گردد و تنها شرکت دارنده کیفیت CE اروپا است.

 

 

نازل برش پلاسما P80 سایز 1.3

نازل برش پلاسما P80 سایز 1.3 یکی از محصولات با کیفیت تورچ پلاسما است که برای برشکاری با گاز محافظ آرگون، هلیوم یا نئون کاربرد دارد. این محصول برای تورچ های پلاسما P80 می باشد. این محصول وظیفه هدایت و حفظ گاز و رساندن شعله به قطعه کار را دارد. نازل 1.3 تورچ P80 توانایی برشکاری تا 3 میلی متر را دارد.

 

 

این نازل تورچ پلاسما برای بسته شدن روی گپ پلاسما ساخته شده است. نازل ها دارای سایزهای مختلف می باشند. این نازل تورچ پلاسما یکی از محصولات شرکت دی ولد است که با کیفیت بسیار بالا تولید و می گردد و تنها شرکت دارنده کیفیت CE اروپا است.

یکی از شرکت های پیشرو در تولید تورچ های جوشکاری و برشکاری آرگون، CO2 و پلاسما و لوازم مصرفی و نازل تورچ پلاسما آنها است که دارای استانداردها و تاییده های مختلف بین المللی نظیر CE اروپا است.

این شرکت سالیان سال است که محصولات خود را توسط یک تیم کاملا رباتیک تهیه و تولید می کند که امروزه توانسته برای برندهای معتبر جهانی محصولات بسیاری را تولید نماید.

نازل تورچ پلاسما P80 برند MINOO یکی از محصولات مصرفی تورچ برشکاری پلاسما است که توسط شرکت MINOO تهیه و تولید می گردد. این نازل از جنس مس ساخته شده است و دارای کیفیت بسیار بالایی است و برای تورچ های P80 مناسب می باشد . این محصول بر روی گازپخش کن نصب می گردد و جریان و گاز را به گپ و سری تورچ انتقال می دهد .این محصول دارای سایز های 1 ، 1.5 و 1.8 می باشد.

لطفا برای خرید یا استعلام قیمت محصولات این شرکت با شماره های اعلام شده توسط این وبسایت تماس حاصل فرمایید.

شما عزیزان میتوانید برای تهیه و مشاوره درباره محصولات برش پلاسما با مشاورین جوشیار در ارتباط باشید

  • مهدی باقرپور
  • ۰
  • ۰

 

مشخصات نازل برش پلاسما cb150 سایز 1.3

نازل برش پلاسما cb150 سایز 1.3 یکی از محصولات با کیفیت تورچ پلاسما است که برای برشکاری با گاز محافظ آرگون، هلیوم یا نئون کاربرد دارد. این نازل پلاسما ۱٫۳ تورچ پلاسما CB150 برای تورچ های پلاسما CB150 می باشد. این محصول وظیفه هدایت و حفظ گاز و شعله را دارد. این نازل توانایی برشکاری 10 تا 25 میل را دارد

این نازل پلاسما دارای سایزهای ۱٫۱ و ۱٫۳ و ۱٫۶ و ۱٫۸ می باشد. این نازل یکی از محصولات شرکت دی ولد است که با کیفیت بسیار بالا تولید می گردد و تنها شرکت دارنده کیفیت CE اروپا است. یکی از شرکت های پیشرو در تولید تورچ های جوشکاری و برشکاری آرگون، CO2 و پلاسما و لوازم مصرفی آنها است که دارای استانداردها و تاییده های مختلف بین المللی نظیر CE اروپا است.

مشاهده دیگر محصولات و تجهیزات برش پلاسما جوشیار

امروزه روز یکی از پیشرفته ترین شکل و نحوه های برشکاری ، برش با پلاسما است که این شیوه بسیار آسان تر و با دقت تر از شبوه های دیگر برشکاری برش می دهد. این باعث جلب توجه بسیاری از صنایع بزرگ برشکاری و کار با فلزات است که می تواند سرعت و دقت کار را بسیار بالا ببرد.

شرکت دی ولد d-weld سالیان سال است که محصولات و تجهیزات خود را توسط یک ماشین و دستگاه های کاملا رباتیک تهیه و تولید می کند که امروزه توانسته برای برندهای معتبر جهانی محصولات بسیاری را تولید نماید. این شرکت دارای سبد بسیار کاملی از محصولات جوشکاری تیگ(آرگون)، جوشکاری میگ(co2) و برشکاری پلاسما (نازل پلاسما) است که ما در سایت جوشیار محصولات این شرکت را به صورت تکی برای شما صنعتگران گرامی به نمایش گذاشته ایم.

امروزه شرکت D-WELD یکی از بزرگترین و با کیفیت ترین شرکت های تولید کننده این محصولات به شمار می رود. لطفا برای خرید یا استعلام قیمت محصولات این شرکت با شماره های اعلام شده توسط این وبسایت تماس حاصل فرمایید.

شما عزیزان میتوانید برای تهیه و مشاوره درباره محصولات برش پلاسما با مشاورین جوشیار در ارتباط باشید و مناسب ترین تجهیزات را برای کار خود تهیه کنید.گپ تورچ پلاسما cp200

  • مهدی باقرپور
  • ۰
  • ۰

 

متال مارکر نقره ای اسنومن

یکی از محصولات پرطرفدار و باکیفیت در تجهیزات نشانه گذاری متال مارکر اسنومن نقره ای ژاپن است که دارای سایز 15*1*1 است و دارای نوک گرد می باشد . این محصول همانطور که گفتیم برای نشانه گذاری روی فلز مورد استفاده قرار می گیرد .

رنگ این محصول نقره ای است و از جنس رزین پلی استار ساخته شده است . این محصول در بسته های 12 عددی ( جین ) تهیه و تولید می شود . وزن هرعدد این محصول حدودا 20 گرم است .

 

 

 

متال مارکر سفید اسنومن

یکی از محصولات پرطرفدار و باکیفیت در تجهیزات نشانه گذاری متال مارکر اسنومن سفید ژاپن است که دارای سایز 15*1*1 است و دارای نوک گرد می باشد . این محصول همانطور که گفتیم برای نشانه گذاری روی فلز مورد استفاده قرار می گیرد .

رنگ این محصول سفید است و پرمصرف ترین نوع متال مارکر است و از جنس رزین پلی استار ساخته شده است . این محصول در بسته های 12 عددی ( جین ) تهیه و تولید می شود . وزن هرعدد این محصول حدودا 20 گرم است .

 

 

 

متال مارکر نقره ای متوسط ساکورا

یکی از محصولات پرطرفدار و باکیفیت در تجهیزات نشانه گذاری متال مارکر نقره ای ساکورا ژاپن است که مناسب برای استفاده بر روی فلز، شیشه، چوب، پلاستیک و غیره با عرض 2 میلیمتر است . این محصول دارای نوک گرد می باشد و در برابر آب روی سطوح لغزنده مقاومت می کند.

 

این مارکر دارای مجوز ACMI از ایالات متحده آمریکا برای تأیید غیر سمی می باشد و رنگ آن نقره ای است و از جنس رزین پلی استار ساخته شده است . این محصول در بسته های 12 عددی ( جین ) تهیه و تولید می شود .

 

 

 

متال مارکر سفید متوسط ساکورا

یکی از محصولات پرطرفدار و باکیفیت در تجهیزات نشانه گذاری متال مارکر سفید ساکورا ژاپن است که مناسب برای استفاده بر روی فلز، شیشه، چوب، پلاستیک و غیره با عرض 2 میلیمتر است . این محصول دارای نوک گرد می باشد و در برابر آب روی سطوح لغزنده مقاومت می کند.

این مارکر دارای مجوز ACMI از ایالات متحده آمریکا برای تأیید غیر سمی می باشد و رنگ آن سفید است و از جنس رزین پلی استار ساخته شده است . این محصول در بسته های 12 عددی ( جین ) تهیه و تولید می شود .

این محصول در بسته های 12 عددی ( جین ) تهیه و تولید می شود .

 

 

 

مشخصات ماژیک متال مارکر سفید مارکال

از این ماژیک متال مارکر سفید مارکال جهت علامت گذاری بروی فلزات در فرآیند جوشکاری و برشکاری مورد استفاده قرار می گیرد. متال مارکر مارکال در رنگ های مختلف ارائه می گردد که بر اساس زنگ فلز مورد نظر انتخاب می گردد.

بیشترین رنگ مصرفی برای متال مارکر ها مربوط به سفید میباشد. مصرفی ترین رنگ های این ماژیک ها عبارتند از : سفید ، طلایی ، نقره ای .

رنگ های دیگر نیز می باشد که این سه رنگ به ترتیب نوشته شده دارای بیشترین مصرف می باشد. به دلیل استفاده از لوله های سیاه شده از روغن ، جهت خوانایی و دیده شدن علامت ها از رنگ سفید بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

در نظر بگیرید در صورتی که شما از ماژیک معمولی روی یک درب رنگ شده اعم درب ورودی خانه ، علامتی قرار بدهید ، با کشیدن دست پاک خواهد شد ولی متال مارکر ها از ماندگاری بالایی برخوردار خواهند بود.

این نوع ماژیک ها دارای جوهر پایدار هستند و قابل پاک شدن نمی باشند. یکی از مزایای آن برای استفاده در کارگاه ها و صنایع برای پاک نشدن علامت گذاری هاست.

مشاهده محصولات متعلقات جوشکاری جوشیار

طریقه استفاده از ماژیک متال مارکر

به خوبی آن را تکان داده تا فشار هوا درون محفظه گردش پیدا کند، سپس درب ماژیک را باز کرده و نوک آن را بر روی سطحی که می خواهید بنویسید به نرمی فشار داده، با این کار جوهر در درون نوک جمع شده و آماده برای نوشتن بر روی سطح می باشد. ضمنا همیشه باید به شکل عمودی از آن نگهداری شود.

مشخصات ماژیک متال مارکر :

از قابلیت های ماژیک متال مارکر نوشتار پایدار (permanent marker)، یعنی اگر بر روی تابلوی وایت برد با این نوع ماژیک ها بنویسیم، نوشته ما پاک نخواهد شد. در رنگ های متنوع تولید می گردد. بدنه این مدل از ماژیک ها دارای مقاومت بالایی است. برای ساخت و تولید این مدل از مواد سمی (Toluene) استفاده نمی شود. به علت استفاده از Xylene، قابل احتراق است و در جایی به دور از گرما و حرارت و شعله مستقیم نگهداری شود.

متال مارکر مارکال ساخت کشور آمریکا است و دارای قابلیت (Pen-touch)، برای نوشتن است. مناسب برای انواع سطوح و در صنایع بیشترین کاربرد را دارد. حالت نوک آن به صورت نقطه دایره ای و سرگرد می باشد.

 

 

منبع : متعلقات نشان گذاری جوشکاری سایت جوشیار

  • مهدی باقرپور